Naši korisnici su nas ocijenili s prosjekom 9.6

Nazovite nas

Zatražite ponudu!

Odlučili ste se za poboljšanje poslovanja, povećanje prodaje ili samo želite samo poboljšati svoju vidljivost na internetu? Donijeli ste odluku o izradi web stranice i tražite izvođača radova, odnosno tvrtku koja će to učiniti za vas. Kroz nekoliko savjeta uputiti ćemo vas u sami proces prikupljanja materijala za vašu novu web stranicu kako bi što kvalitetnije prezentirali svoj rad, proizvod, uslugu ili nešto drugo čime se bavite.

Nabavite kvalitetne fotografije

Neka vam ne bude teško (čitaj “skupo”) platiti profesionalnog fotografa da vam fotografira vaše proizvode, poslovni pogon, ured ili bend. Na kraju se to višestruko isplati jer kvalitetna fotka daje dodatni štih vašoj web stranici. Znam, mnogi od nas imaju kvalitetne mobitele sa milju mega pixela, ali vjerujte mi, to nije dovoljno. Svjetlost i sjena koju će proizvesti dobar fotograf ne mogu nadomjestiti niti najbolji mobiteli sa ultra dobrim kamerama.
Ukoliko su za vaš web potrebne, nazovimo ih, općenite fotografije iste možete pronaći na servisima o kojima smo pisali u jednom od prethodnih članaka na temu besplatne fotografije.

Stvorite kvalitetan tekstualni sadržaj

Ukoliko svojim budućim korisnicima, kupcima ili čitateljima bloga želite reći nešto o sebi, svom proizvodu ili usluzi vrlo je bitno stvoriti dobar tekst. Tekst mora biti gramatički točan, jasan i zanimljiv za čitanje. Ovo posljednje uglavnom se odnosi na pisanje bloga, recenzija ili opisa proizvoda ili usluge. Dužina teksta može varirati od 300 do 1500 riječi, ali to prvenstveno ovisi o tematici i tipu stranice za koju kreiramo sadržaj. Za primjer, uzet ćemo tekst za stranicu “O nama”. Ta stranica može sadržavati podatke o povijesti tvrtke, djelatnostima i proizvodnim procesima, zaposlenicima i njihovim kvalifikacijama, te čak i kontakt podatke. Izuzetno je bitno da se tekst dodatno poprati sa setom fotografija koji najbolje opisuje ono čime se bavite i kako radite. Svaki vaš potencijalni klijent će pročitati tu stranicu kako bi došao do informacije kome povjerava posao.

Pripremite kvalitetnu dokumentaciju

Najprije bih želio objasniti što je dokumentacija u kontekstu izrade web stranice.

Dokumentacija za izradu web stranicu ima dvojaku svrhu. Prva je da nedvosmisleno daje do znanja izvođaču radova što vi želite i koja je vaša zamisao konačnog proizvoda (u ovom slučaju web stranice). Druga svrha je vezana za sigurnost svih strana u poslu. Što to znači? Ako vi developeru jasno date do znanja što želite , a on to ne isporuči, imate pismeni trag da ste upravo baš to tražili ali vam nije isporučeno. U tom slučaju imate legitimno pravo ne platiti posao i tako zaštititi svoju investiciju i u konačnici ne izgubiti novac. Nadam se da je sad malo jasnije.

Što sadrži dokumentacija?

Dokumentacija za izradu web stranice sadržava nekoliko osnovnih elemenata koji se mogu granati na više podelemenata ali ja ću navesti samo osnovne:

  • shema boja (npr. plava-bijela-crna)
  • tipografija (vrsta fonta, veličina…)
  • raspored specifičnih elemenata (raspored elemenata na pojedinim stranicama)
  • osnovne funkcionalnosti (kontakt forme, mape, video, galerije fotki, portfolio itd)
  • dodatne funkcionalnosti (razne tražilice, prilagođena polja, povezivanje s trećom stranom itd…)

Dakle, ako developeru dostavite gore navedene podatke, ne samo da ćete pojeftiniti cijeli proces izrade nego ćete ga i ubrzati. Vaš programer će, umjesto da gubi vrijeme na to da pronikne u vaš um i shvati što vi ustvari želite, utrošiti vrijeme na kvalitetniju prezentaciju, optimizaciju za brzinu učitavanja i prilagodbu za sve preglednike. Ukratko, dokumentacija budžet čuva.

Nadam se da će ovaj tekst biti koristan svima koji planiraju izradu weba. Priprema materijala za web je ključan za dobar početak projekta. Pripremite fotke, tekst i dokumentaciju jer treba imati na umu da ozbiljan web developer često neće ugovoriti posao izrade web stranice bez naprijed navedenih stvarčica.

Čitamo se….

 

 

1

Zatražite ponudu još danas!

Želite više posjeta, bolju prisutnost na tražilicama? Nazovite nas za besplatnu konzultaciju

Share This