Naši korisnici su nas ocijenili s prosjekom 9.6

Nazovite nas

Zatražite ponudu!

Potaknut nedavnom suradnjom s jednim klijentom došao sam do zaključka da bi bilo vrlo korisno dati nekoliko savjeta vezano za fotografije koje koristite za prezentaciju svojih proizvoda bilo na webshopu, blogu, Instagramu ili nekom drugom kanalu.
Fotografija najbolje prodaje proizvod te ona zapravo postaje bitan čimbenik ukoliko želite približiti kupcima Vašu ponudu. Kvaliteta fotografija može značajno pridonijeti prodaji proizvoda na web stranicama ili web trgovinama te se zapravo smatra da je upravo kvaliteta fotografija refleksija Vašeg proizvoda.
Upravo to ističu i istraživanja kojima je dokazano da je fotografija proizvoda mnogo bitnija od same cijene pa u većini slučajeva, čak i recenzije. Razlog tomu je što fotografija privlači pažnju i ona je najčešće prvo što će kupac uočiti.

Upravo je iz tog razloga bitno izraditi kvalitetne, jasne i oštre fotografije koje će „govoriti“ za proizvod i zainteresirati kupce. Navodimo sedam savjeta kako izraditi kvalitetne fotografije koje bi Vam uvelike mogle pridonijeti poslovanju.

Napravite plan i popis prije početka fotografiranja

Pod tim se podrazumijeva da si detaljno isplanirate koje proizvode i na koji način biste ih željeli fotografirati. Pri tom je potrebno imati na umu da kupci žele dobiti što više informacija o ciljanom proizvodu što je moguće ostvariti fotografiranjem objekta iz više kutova i udaljenosti. Naravno, poželjno je grupno fotografiranje proizvoda slične namjene koje će Vam svakako dobro doći za različita oglašavanja putem društvenih mreža. Plan će sigurno pripomoći da fotografiranje obavite što bezbolnije, sistematičnije i učinkovitije.

Pokažite raskoš boja i stilova

Ukoliko Vaš proizvod dolazi u više boja, to je svakako potrebno istaknuti. Fotografija je prvi i jedini „dodir“ kupca s proizvodom i dojam koji fotografija ostavi na kupcu je ključan. Svakom kupcu je bitno i želi biti siguran da će taj proizvod ispuniti njihova očekivanja, a to zapravo može ostvariti ukoliko pojedinac može percipirati veličinu, boju i eventualno funkcionalnost preko opisa i fotografija.

 

Prikažite svoj proizvod u što boljem svjetlu – doslovno

U mnogim slučajevima, tamne se fotografije sa sjenama negativno reflektiraju na kvalitetu i eleganciju Vašeg proizvoda. Izradite jasne, prozračne i svjetlije fotografije gdje će protagonist biti upravo Vaš proizvod. Svaka pozadina (ukoliko nije ključna za proizvod) i nedosljednost može odbiti kupca. Pod dosljednosti se podrazumijeva da ukoliko se u samom početku odlučite za određeni stil, tim stilom odradite fotografiranje do kraja.

Istaknite veličinu i praktičnost proizvoda

Jedan od najčešćih savjeta jest isticanje veličine proizvoda. Naime, kupcima je vrlo teško percipirati samu veličinu proizvoda samo preko fotografije. Zato ponekad nije loše u fotografiju uključiti univerzalni element koji može pripomoći kupcu pri stvaranju dojma veličine. Uvijek je poželjno da se taj element što bolje uklopi u priču ili namjenu proizvoda. Primjerice, neki univerzalni primjeri su ključevi ili mobilni uređaj. Jedan od odličnih primjera možete vidjeti na priloženoj fotografiji iznad gdje se veličina proizvoda i njegova primjena jasno može uočiti.

Pripazite na veličinu fotografija

Današnji web developeri moraju optimizirati web stranice za različite uređaje i uklopiti fotografije s ostalim elementima. Pri tom treba imati na umu da će mnogi Vaš proizvod potražiti preko mobilnih uređaja gdje nisu poželjene fotografije visoke kvalitete. Međutim, ukoliko korisnici Vašu web stranicu pretražuju preko monitora visokih rezolucija, tu može nastati problem. Stoga se pripremite za sve moguće opcije i probleme. Omogućite svojim korisnicima pristup i pregled fotografija svih kvaliteta i dimenzija.

Portret ili Landscape format?

Odgovor na ovo pitanje leži u Vašim željama i lokaciji prezentacije Vašeg proizvoda. Ukoliko želite proizvod oglašavali preko interneta, imajte na umu da su za bannere, web stranice i blogove pogodnije landscape fotografije, dok je za Instagram pogodniji portret format. Stoga prije početka fotografiranja napravite plan. Ukoliko ste u mogućnosti, odradite fotografiranje u što više mogućih formata i veličina. Naravno, uvijek je moguće napraviti „crop“ (rezanje) fotografija, ali imajte na umu da svako uređivanje fotografija, posebice u programima koji nisu predviđeni za uređivanje fotografija visokih kvaliteta, može narušiti kvalitetu tih fotografija.

Uložite u fotografije svojih proizvoda

Nemojte odbaciti opciju da unajmite profesionalnog fotografa koji će sigurno napraviti dobar posao. Svako ulaganje u vizualni doživljaj Vašeg proizvoda uvelike može pridonijeti prodaji i poslovanju. Kvalitetna fotografija će sigurno vratiti uložena sredstva.

1

Zatražite ponudu još danas!

Želite više posjeta, bolju prisutnost na tražilicama? Nazovite nas za besplatnu konzultaciju

Share This